A Karavándor magazin tartalmából (2014.06.02.):
Nagy öröm a McRent cégnél: A www.mcrent.de honlapja az fvw Mystery Shopper teszten győztesen ment át. Lakóautó bérlést tesztelték négy különböző kölcsönzéssel foglalkozó főoldalon. Értékelés során az ajánlatot, a felhasználói tájékoztatót, a megjelenést és az ár alakulását vették figyelembe. Az fwv, a vezető turisztikai és kereskedelmi utazási szakmagazin által készített Mystery Shopper teszt szerint, a McRent oldala megbízható információval szolgál, verhetetlen árakon.
" Nagyon büszkék vagyunk a teszt eredményére, mert a célunk természetesen a lehető legjobb szolgáltatás biztosítása ügyfeleink részére, " nyilatkozta Alexander Kastl, a McRent ügyvezetőigazgatója. Ezért is optimalizálták mobil-készülékekre és fejlesztették többnyelvű honlappá oldalukat az utóbbi időben.
McRent a legnagyobb lakóautó bérbeadással foglalkozó szolgáltató Európában, jelenleg ötven bérleti irodával rendelkezik, tizenkét országban, de további bővülést terveznek. Németországban jelenleg tizenegy különböző alaprajzú járműcsoportból választhatják ki a legmegfelelőbbet a bérlők.
Minden igényt kielégítő - akár egyedül utazik, vagy egy nagy családi nyaralást tervez - lakójármű a rendelkezésre áll. A foglalás rendkívül egyszerű: mindössze négy kattintással tud foglalni a honlapon keresztül.
Az alábbi videón megtekintheti, hogy a bérleti szolgáltatás keretében milyen hasznos kiegész ítőket biztosít ügyfelei számára a McRent cég.
A Guggenheim New Yorkban kétségtelenül az egyik legismertebb és legtekintélyesebb múzeum a világon. Akinek a művei oda bekerülnek, annak a művészeti világban neve van. Noha a Dethleffs lakókocsik és lakóautók hírneve igen jó, és gyakran feltűnnek a világ szinte bármely táján, eddig a Guggenheim Múzeum közönsége legfeljebb "csak" az épület előtti parkolóban találkozhatott egy-egy Dethleffs lakójárművel.
Fridel Dethleffs-Edelmann, akinek a férje Arist Dethleffs 1931-ben, az első lakójárművet megalkotta, maga is a Dethleffs lakókocsik és lakóautók sikertörténetének részesévé vált, most pedig ő az első dél-német asszony, akinek a művei bekerültek a New York-i Guggenheim Múzeumba.
A művészinas útra kél
Fridel 1899-ben született Karlsruhe mellett Hagsfeld-ben, és a festészet iránti szenvedélye már korán megmutatkozott. Ő volt a Badeni Állami Művészeti Iskola egyik első női hallgatója 1919-ben, Karlsruhe-ban, mestere Prof. Ernst Wuertenberger. Kedvenc témái a táj motívumok, csendéletek és portrék. Számos díj és kiállítás tanúskodik a festő Fridel Dethleffs-Edelmann tehetségéről és sikereiről.
Család és munka egy fedél alatt, az egykori lakókocsiban.
1931-ben férjhezment a sportszereket gyártó Arist Dethleffs-hez. A családcentrikus feltaláló két legyet ütött egy csapásra, amikor megalkotta első lakókocsiját (akkoriban még Wohnauto-nak nevezték, de a mai lakóautóhoz nem volt köze): Az újfajta járművel magával vihette családját (1933-ban született kislányuk Ursula) az üzleti utakra, és nagy szerelmének Fridel-nek egy mozgó műtermet, mai értelemben inkább stúdiót, biztosított az oly nagy kedvvel ábrázolt tájak közvetlen közelében. Egyúttal ez volt a születése a sikeres lakókocsi-és lakóautó-gyártó manufaktúrának, amely mai napig Isny székhellyel működik.
A leghosszabb útra 1967-ben vállalkozott a család, az egykori kommunista Szovjetunió, Grúzia majd a Fekete-tenger érintésével, keresztül Szírián, Jeruzsálembe. Míg Arist a Dethleffs lakókocsik finomításán dolgozott, addig anya és lánya festegetett a lakókocsiban és a szabadban. Ursula örökölte édesanyja művészi tehetségét, de ő hamarosan a sokoldalúbb szobrászat felé fordult. Sikereit számos díj fémjelzi.
Megnyílt az Internet Múzeum
A "Önarckép olajfestmény előtt" című műve Fridel Dethleffs-Edelmann leghíresebb alkotásai közé tartozik.
Szeretne némi fogalmat alkotni Fridel Dethleffs-Edelmann és Ursula Dethleffs művészetéről? Már nem kell New York-ig utazni vagy valamely más múzeumot felkeresni, ahol kiállítják műveiket. Bernd Riedle, Fridel Dethleffs-Edelmann és Arist Dethleffs unokaöccse, és a mai Dethleffs GmbH & Co. KG egykori ügyvezetője internetes múzeumot nyitott.
Az www.galerie-dethleffs.de oldalon megtekinthetők 500 bel- és külföldi gyűjtő, közvetlenül a művésznőktől vásárolt művei, hogy aztán egy múzeumban járva, már ismerősként tekinthessenek egy-egy kiállított darabra.
"Terepfoci" tengeren innen és tengeren túl
A Juventus Football Club labdarugói vezették az olaszországi Balocco-i off-road teszt pályán a legújabb Cherokee Jeep® Wrangler-t, és a márka zászlóshajóját, a Grand Cherokee-t.
A Jeep márka már a második szezonja, mint a hivatalos szponzor áll az olasz foci bajnokok oldalán, együtt ünnepelték, hogy a csapat bajnokságot nyert 2013/2014-ben.
Ez a szezon bajnokságot jelentett a Jeep márkának is: 2013-ban a gépjárművek értékesítése meghaladta a 730.000 példányszámot, ami már a második, egymást követő évben történő rekordszámú eladást jelentette.
2014. május 16-án, a balocco-i Chrysler Fiat vezetéstechnikai tesztpálya, Milánó és Torino között, volt a helyszíne az egynapos off -road mókának, ahol a legénységet az olasz foci bajnok Juventus FC alkotta. A játékosok és az edző Antonio Conte, megtapasztalhatták a legendás 4x4 kerék meghajtású Jeep modellek képességét, a kihívást jelentő Fiat Chrysler Proving Grounds off -road tesztpályán. Az ikonikus Jeep Wrangler, a luxus zászlóshajó Grand Cherokee és az újonnan indított európai középkategóriájú SUV Cherokee garantálták az olasz foci bajnokoknak és az ügyfeleknek az egész napos felejthetetlen szórakozást, kalandot és kihívásokat a stílusos Jeep márkával.
A Juventus csapat rendelkezésére állt az új Jeep Grand Cherokee, amely a saját off- road verziója Trailhawk 3,2 V6-os benzinmotorral, 272 LE-vel , Active Drive Lock összkerék-meghajtással , alacsony sebességfokozatú váltóval, hátsó tengely differenciálzárral és Selec-Speed Control rendszerrel rendelkezik. Az így felszerelt középosztályú SUV-ot is extrém terepre tervezték és hordozza az áhított Trail Rated címkét.
A foci egyébként is szorosan kapcsolódik az olasz nemzeti büszkeséget megtestesítő FIAT cégcsoporthoz. Brazíliában az olasz válogatott tizenegyet már ötödszörre szponzorálja az itáliai anyacég. Ennek két világbajnokság és a két utolsó Európa-bajnoki döntő mérkőzéssorozat volt az előzménye. Egy különleges fényezésű Panda 4x4 indította útjára az olasz csapatot a tengeren túlra, a labdarúgás világraszóló ünnepségére. A nemzeti öntudat jelentheti azt a pluszt, ami az azzurikat hozzásegítheti egy sikeres világbajnoki szerepléshez a nemzetközi "terepen" is.
Szerkesztette: Wald Krisztina